- Контроль за веденням щоденників



Адміністрація школи здій­снює контроль за веденням учнів­ських щоденників згідно з планом внутрішньошкільного контролю (З—4 рази на рік). Перевірку що­денників можна здійснювати в окремих класах як фронтально, так і вибірково.
Під час адміністративного контролю перевіряють наявність у них:
  інформації про педагогів;
  розкладу уроків на семестр і поточний тиждень;
  розкладу дзвоників на уроки;
  домашніх завдань;
даних про спізнення та про­пуски учнів;
  поточних оцінок, які мають ви­ставляти вчителі-предметники, а не класний керівник;
  зауважень учням з боку вчителів-предметників та класного керів­ника;
  підписів батьків та класного керівника.
Особливу увагу при цьому звер­тають на акуратність ведення що­денників, систематичність контр­олю за ними з боку класних керів­ників та батьків, на грамотність оформлення, культуру ведення та естетику  оформлення  щоденника, на відповідність оцінок у класних журналах і щоденниках учнів.
Результати перевірки щоден­ників фіксують у книзі записів наслідків внутрішньошкільного контролю, обговорюють на нара­дах в присутності директора, на методичних оперативних нарадах у заступника директора, узагаль­нюють наказами.
Найпоширенішим недоліком ведення щоденників є те, що в них виставлено значно менше оцінок (особливо низьких балів), ніж на­справді отримав учень. Класні керівники не завжди фіксують у щоденниках пропущені учнями за тиждень уроки та спізнення.
Особлива вимога до перевірки щоденників — гласність. З результа­тами перевірки бажано ознайомлю­вати учнів на учнівських лінійках, батьків — на батьківських зборах, організовувати виставки кращих та гірших учнівських щоденників
Здійснення систематичного контролю за веденням учнівських щоденників сприяє регулярному ви­ставленню оцінок, отриманих учня­ми. Контроль ведення щоденників підвищує відповідальність учнів за навчання, вони привчаються ре­гулярно записувати в щоденники зміст домашніх завдань. Перевіряю­чи щоденники, можна визначити об­сяг домашніх завдань з кожного на­вчального предмета, вивчити рівень навантаження учнів у різні дні тиж­ня, кожного окремого дня. При цьо­му порівняно легко можна вивчити причини перевантаження учнів до­машніми завданнями, вжити кон­кретних заходів щодо їх усунення.
Не   варто   забувати:   щоденник   учня —- це своєрідний журнал, де  фіксують    навчальні    досягнення   школяра, куди заносять відомості про поведінку, про успіхи й невдачі учня, це засіб для спілкування шко­ли й батьків.

Немає коментарів:

Дописати коментар