|
Питання
діагностики
|
Потребую
допомоги
|
Достатньо
володію
|
Готовий
поділитись досвідом
|
|
1. Календарно – тематичне планування роботи
|
|
|
|
|
2. Орієнтація на особистісні досягнення учнів
|
|
|
|
|
3. Володіння технологією проведення
особистісно орієнтованого уроку
|
|
|
|
|
4. Визначення освітніх, виховних і розвивальних
завдань уроку
|
|
|
|
|
5. Оволодіння змістом нових програм і
підручників
|
|
|
|
|
6. Використання активних методів навчання
|
|
|
|
|
7. Раціональна єдність словесних,
наукових і практичних методів навчання
|
|
|
|
|
8. Уміння організувати роботу учнів протягом
всього уроку
|
|
|
|
|
9. Диференційована робота на уроці
|
|
|
|
|
10. Зв’язок з раніше вивченим, досвідом,
набутим учнем
|
|
|
|
|
11. Формування вмінь учнів самостійно
здобувати знання і застосовувати їх на практиці
|
|
|
|
|
12. Формування вмінь і навичок в учнів
працювати з першоджерелами
|
|
|
|
|
13. Формування в учнів навичок самоконтролю
|
|
|
|
|
14. Забезпечення вчителем мотивації навчання
і розвиток пізнавального інтересу учнів
|
|
|
|
|
15. Заохочення прагнень учнів знаходити
свій спосіб роботи з навчальним матеріалом
|
|
|
|
|
16. Здійснення індивідуального підходу до
учнів в процесі навчання і виховання
|
|
|
|
|
17. Використання міжпредметних зв’язків
|
|
|
|
|
18. Організація позакласної роботи з предмета
|
|
|
|
|
19. Здійснення роботи з профорієнтації
учнів
|
|
|
|
|
20. Організація роботи з невмотивованими
учнями
|
|
|
|
|
21. Володіння методикою проведення
тематичного оцінювання
|
|
|
|
|
22. Вивчення і впровадження ППД
|
|
|
|
|
23. Оволодіння навичками вікової
психології
|
|
|
|
|
24. Використання аудіовізуальних засобів
та відеотехніки
|
|
|
|
|
25. Культура мовлення
|
|
|
|
|
26. Реалізація комунікативного підходу до
навчання
|
|
|
|
|
27. Розвиток загальнонавчальних компетенцій
учнів
|
|
|
|
|
28. Знання типів і структури уроків
|
|
|
|
|
29. Володіння технологією проведення
особистісно орієнтованого уроку
|
|
|
|
|
30. Використання ігрових елементів, методика
проведення нетрадиційних уроків
|
|
|
|
|
31. Самоаналіз уроку
|
|
|
|
|
|
– потребую допомоги
|
|
– достатньо володію
|
|
– готовий поділитись досвідом
|
Загальна діагностична карта
підвищення рівня
методичної кваліфікації вчителів
|
П.І.Б.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
– потребую допомоги
|
|
– достатньо володію
|
|
– готовий поділитись досвідом
|