I. Інтерактивні технології
кооперативного навчання:
- робота в парах (думати
, працювати в парі, обмінятися думками);
- ротаційні трійки;
- два-чотири-всі разом;
- карусель;
- робота в малих групах.
Форми організації
роботи у групах:
- «діалог»;
- «синтез думок»;
- «спільний проект»;
- «пошук інформації»
- «коло ідей»;
- «акваріум».
- мікрофон;
- незакінчені речення;
- мозковий штурм;
- броунівський рух;
- ажурна пилка;
- аналіз ситуації (Case -метод);
- дерево рішень;
ІІІ. Технології
ситуативного моделювання:
- симуляції або
імітаційні ігри;
- спрощене судове
слухання;
- громадські слухання;
- розігрування ситуації
за ролями(«Рольова гра», «Програвання сценки», «Драматизація»).
ІV. Технології
опрацювання дискусійних питань:
- метод ПРЕС;
- займи позицію;
- зміни позицію;
- неперервна шкала думок;
- дискусія;
- дискусія в стилі
телевізійного ток-шоу;
- дебати.

Немає коментарів:
Дописати коментар