- Дискусія.
Тематика таких педрад може бути:
- Школа України ХХІ століття. Якою їй бути?
Державний стандарт
загальної середньої освіти: позиція вчителя, реальні можливості учня.- Сучасний урок. Який він?
- Як розвивати педагогічну творчість?
- Демократизація методичної роботи. У чому її суть?
- Як працювати з обдарованими дітьми? Педагогічна творчість – право чи обов’язок вчителя?
- Що ефективніше: копіювання педагогічних технологій майстрів освіти чи власна творчість?
Тематика таких педрад може бути:
- Школа на зламі століть: місія, цінності, дух, імідж закладу, перспективи розвитку.
- Урок учора, сьогодні, завтра. Погляд науковців. Досвід практиків.
- Поточний, тематичний і підсумковий контроль якості загальноосвітньої підготовки учнів. Наші знахідки. Резерви вдосконалення.
- Діагностика і проектування творчої лабораторії вчителя.
- Імідж сучасного педагога: здобутки, суперечності, уроки. Перспективи.
3.
Ділова
гра
4.
«
Карусель »
5.
«Акваріум»
Тематика
таких педрад може бути:
- Удосконалення системи фізичного виховання школярів;
- Діяльність педколективу з формування і розвитку екологічної культури учнів.
6.
«Діамант»
Тематика таких педрад може бути:
- Демократизація школи. Невикористані резерви.
- Творча особистість. Умови встановлення і розвитку.
7.
Лабораторія
8.
Захист
інновацій
Тематика таких педрад може бути:
- Застосування ІКТ при вивченні навчальних предметів;
- Розвиток пізнавальної активності педагогів та творчої ініціативи.
9.
Семінар
Тематика
таких педрад може бути:
- Шляхи піднесення якості знань, подолання відставання учнів у навчанні.
- Упровадження ідей педагогіки життєтворчості в практику роботи школи.
- Оновлення навчально-виховного процесу в сучасній школі у світлі особистісно орієнтованої педагогіки.
- Урок. Пошуки оптимального варіанта.
- Шляхи підвищення ролі виховного потенціалу уроку у формуванні особистості.
- Підвищення ролі домашніх завдань у формуванні в учнів позитивного ставлення до навчання.
10.
Конференція
Тематика
таких педрад може бути:
- Комп’ютеризація навчально-виховного процесу як стратегічний напрямок в освіті.
- Запровадження в практику роботи педколективу особистісно орієнтованої педагогіки.
- Концепція учнівського моніторингу та завдання педколективу щодо її творчої реалізації.
- Нестандартні форми навчання як ефективний засіб розвитку творчої активності учнів.
- Використання міжпредметних зв’язків як один з ефективних засобів підвищення якості навчального процесу.
11.
Естафета
12.
Педагогічний ринг
Тематикою
таких педрад може бути:
- Ключові проблеми реформування сучасної школи.
- Учитель-учень: грані співробітництва на уроці та в позакласній роботі.
- Резерви ефективності педагогічної праці. Які вони?
- Розвиток творчого потенціалу вчителя, педколективу.
13.
Банк ідей
Тематикою
таких педрад може бути:
- Про роботу педколективу над проблемою інтенсифікації навчально-виховного процесу.
- Про роботу педколективу над методичною темою.
14.
«Без табу»
15.
«Методичний день»
16.
«Трибуна перодового досвіду»
Тематикою таких
педрад може бути
- Творчий портрет учителя-майстра.
17.
Аукціон
педагогічних ідей
18.
Майстер-клас
Тематикою
таких педрад може бути:
- Диференціація навчання у звичайному класі.
- Організація позакласної роботи з предмета.
19.
Усний журнал
20.
Творчий звіт
Немає коментарів:
Дописати коментар