30 січня 2017 р.

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ


  1. Дискусія.
          Тематика таких педрад може бути:
  • Школа України ХХІ століття. Якою їй бути?
  • Державний стандарт загальної середньої освіти: позиція вчителя, реальні можливості учня.
  • Сучасний урок. Який він?
  • Як розвивати педагогічну творчість?
  •  Демократизація методичної роботи. У чому її суть?
  • Як працювати з обдарованими дітьми? Педагогічна творчість – право чи обов’язок вчителя?
  • Що ефективніше: копіювання педагогічних технологій майстрів освіти чи власна творчість?

2.     Проблемний стіл
          Тематика таких педрад може бути:
  • Школа на зламі століть: місія, цінності, дух, імідж закладу, перспективи розвитку.
  • Урок учора, сьогодні, завтра. Погляд науковців. Досвід практиків.
  • Поточний, тематичний і підсумковий контроль якості загальноосвітньої підготовки учнів. Наші знахідки. Резерви вдосконалення.
  • Діагностика і проектування творчої лабораторії вчителя.
  • Імідж сучасного педагога: здобутки, суперечності, уроки. Перспективи.
3.     Ділова гра
4.     « Карусель »
5.     «Акваріум»
Тематика таких педрад може бути:
  •    Удосконалення системи фізичного виховання школярів;
  •  Діяльність педколективу з формування і розвитку екологічної культури учнів.
6.     «Діамант»

Тематика таких педрад може бути:
  •  Демократизація школи. Невикористані резерви.
  • Творча особистість. Умови встановлення і розвитку.
7.     Лабораторія
8.     Захист інновацій 
Тематика таких педрад може бути:
  • Застосування ІКТ при вивченні навчальних предметів;
  • Розвиток пізнавальної активності педагогів та творчої ініціативи.
9.     Семінар
Тематика таких педрад може бути:
  • Шляхи піднесення якості знань, подолання відставання учнів у навчанні.
  •  Упровадження ідей педагогіки життєтворчості в практику роботи школи.
  • Оновлення навчально-виховного процесу в сучасній школі у світлі особистісно орієнтованої педагогіки.
  • Урок. Пошуки оптимального варіанта.
  • Шляхи підвищення ролі виховного потенціалу уроку у формуванні особистості.
  •  Підвищення ролі домашніх завдань у формуванні в учнів позитивного ставлення до навчання.
10.                     Конференція
Тематика таких педрад може бути:
  • Комп’ютеризація навчально-виховного процесу як стратегічний напрямок в освіті.
  • Запровадження в практику роботи педколективу особистісно орієнтованої педагогіки.
  • Концепція учнівського моніторингу та завдання педколективу щодо її творчої реалізації.
  • Нестандартні форми навчання як ефективний засіб розвитку творчої активності учнів.
  • Використання міжпредметних зв’язків як один з ефективних засобів підвищення якості навчального процесу.
11.                     Естафета
12.                     Педагогічний ринг
Тематикою таких педрад може бути:
  •  Ключові проблеми реформування сучасної школи.
  •   Учитель-учень: грані співробітництва на уроці та в позакласній роботі.
  •  Резерви ефективності педагогічної праці. Які вони?
  • Розвиток творчого потенціалу вчителя, педколективу.
13.                     Банк ідей
Тематикою таких педрад може бути:
  • Про роботу педколективу над проблемою інтенсифікації навчально-виховного процесу.
  • Про роботу педколективу над методичною темою.
14.                     «Без табу»
15.                     «Методичний день»
16.                     «Трибуна перодового досвіду»
 Тематикою таких педрад може бути
  •   Творчий портрет учителя-майстра.
17.                     Аукціон педагогічних ідей
18.                     Майстер-клас
Тематикою таких педрад може бути:
  • Диференціація навчання у звичайному класі.
  • Організація позакласної роботи з предмета.
19.                     Усний журнал
20.                     Творчий звіт






Немає коментарів:

Дописати коментар